Goedendag,
Wij zijn Esther en Rene en samen met 2 andere bestuursleden hebben wij Stichting Power ( Puur op wilskracht Esther en Rene ) in 2014 opgericht met als doel gezinnen te gaan helpen met boodschappenpakketten, aangezien er veel gezinnen onder de armoede grens leven in Nederland.
De eerste jaren was het erg zwaar om donaties te krijgen, dus zelf ook prive soms gezinnen geholpen, maar geleidelijk zijn we langzaam gegroeid.
Van enkele tientallen pakketten per jaar tot aan eind 2021 ca 1000 pakketten per jaar en verwachten nog meer groei, gezien de huidige situatie in ons land met de stijgende prijzen, hierdoor zullen nog meer gezinnen in de problemen komen.
Alles gaat bij ons op afspraak, zodat je bij ons niet in een lange rij hoeft te staan en het zeer laagdrempelig is, dit geeft een veilig en goed gevoel voor de mensen.
En kan men ook even een praatje maken over bepaalde zaken, dus kortom zeer vertrouwelijk.

In welke regio helpen we?
intussen in Gemeente Twenterand,Almelo,Glanerbrug,Enschede en Hengelo.
Heb je een klein budget, misschien dat wij Uw gezin kunnen ondersteunen.
Heb je vragen neem gerust contact met ons op.

Lieve groetjes
Rene en Esther