Wij van Stichting Power en onze vrijwilligers zorgen er altijd voor om jullie gezin zoveel mogelijk te onder steunen met onze uitgebreide paketten.
Uiteraard zijn wij afhankelijk van wat we goedkoop kunnen inkopen, om de kosten zo laag mogelijk te kunnen houden en doordat we groot inkopen en vaak zelf alles verpakken kunnen we de kosten laag houden.
Wel houdt dit in dat dit veel tijd en energie kost maar daar doen we het tenslotte voor.
Tevens zijn wij afhankelijk van gedoneerde producten maar hebben intussen vele contacten opgebouwd dat we in staat zijn om een zeer uitgebreid pakket wekelijks te kunnen uitgeven.
Wat voor ons belangrijk is dat we zoveel mogelijk met verse groente proberen te werken, wel even afhankelijk van het jaargetijde en dat er in onze pakketten absoluut de eerste levensbehoeften zit.
Belangrijke producten die er volgens ons in moeten zitten zijn vlees of vegetarisch,groente,brood,aardappels,drinken enz. dus de eerste levens behoeften, uiteraard zorgen we er altijd voor dat de kinderen ook wat lekkers krijgen zoals chocolade,koekjes,chips enz.
Onze uitgifte op ons adres is altijd op dinsdag en woensdag middag en bij verhindering op deze dagen gaan we kijken of er een andere dag een mogelijkheid is, alles gaat op afspraak en sta je dus niet in een lange rij en tevens zeer laagdrempelig is aangezien het toch een stap is en is er ook even tijd om een praatje te maken.
Het is gebleken dat dit soms erg belangrijk is en dat je mensen soms even kunt troosten of advies geven.
Intussen zitten we ook in Hengelo en Enschede deze pakketten worden aan huis gebracht tegen een kleine vergoeding en worden ook op afspraak bezorgd.
De pakketten bevatten ongeveer 25 verschillende producten en hebben een waarde van ca €50,- afhankelijk van de grote van het gezin.